تنهایی

بدون شرح

تنهایی

بدون شرح

حرف آخر

خدا حافظ از اینجا که پر از غمه خسته شدم می خوام برم

قلبمو که دادم به تو دیگه باید پس بگیرم

موندن هرگز خدا حافظ

دیگه میرم

اگه یه روز دردای دنیا بریزه تو قلب من

ستاره هام خاموش بشن توآسمون شب من

من میمیرم دیگه میرم

خدا حافظ دیگه رفتم پایان ثانیه دیگه منم

هرجایی ساعت ببینم عقربه هاشو می شکنم

حتی نشد واسه یه بارمن بدی هاتو خوب کنم

خورشید کشتم تا دیگه خودم به جات غروب کنم

دل میسوزه

ازم نخواه بیشتر از این اسیر این قفس باشم

هیچی نمنده از دلم خاکستر دو آتیشم

ریزه ریزه دل می سوزه

خسته شدم دلم گرفته این روزا غم خونه کرده تو صدام

بارون غصه انگاری میباره تو ترانه هام

عاشق بودم

خسته شدم

خسته شدم دیگه می رم گریه نکن

دل بیا بریم ، از عشق دیگه نگیم

درد عشقی که کشیدیم

جز خدا به کسی نگیم

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد