تنهایی

بدون شرح

تنهایی

بدون شرح

به غروبی که رنگ سرخ ِ

به سرخی که رنگ خونِ

به خونی که در قلب منه

به قلبی که خونه ی تو ِ

قســــــــــــــــــــم میخورم

که دوســـــــــــــــت دارم

نظرات 2 + ارسال نظر
سفرکرده سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:05 ب.ظ http://safarkarde.blogsky.com

خدا کند ببیند
خدا کند بشنود
و خدا کند باشد
و اگر نیست
در راه است
گمشده ای که می آید...از دور

شبگرد عاشق چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:12 ب.ظ http://asalak66.persianblog.ir/

سلام داداش خوبم ممنونم که بهم سر زدی و پا به خونه ی دل کوچیکم گذاشتی ...ببخشید که دیر جوابتون دادم ولی اومدم مهمونی که بگم خسته نباشین واقعا وبلاگ زیبایی دارین فقط داداش خوبم از یه چیزی ناراحت شدم ...ببخشید که رک می گم راستش تو یه قسمت از وبلاگتون عکسی از بچه ها بود که پایینش نوشته شده بوند کفترای امام رضا ....
داداش خوبم اگه می شه یا عکسشو بردارین یا این جمله رو .

ببخشید چون من خیلی به امام رضا معتقدم این و می گم
اگه نمی گفتم که دوست شما محسوب نمی شدم درسته؟
داداش گلم مرسی امیدوارم که با قدمتون به خونه ی دلتنگی هام بتونم ردپاتونو واس همیشه رو دلم جا بذارم ...


شاد شاد باشید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد